teisipäev, 6. november 2007

Viimasel ajal nii kiire, et pole logelemiseks sugugi aega olnud;) Tellitud beebitekk saab kohe valmis. Vahepeal olen mõned sokid kudunud ja siis jälle harutanud, sest see kand minu jaoks uuel moel (lühendatud read) ei kuku välja nii nagu peab.. Noja märkamatult(peaaegu) saabus talv eelmisel nädalavahetusel. Aknast avanes selline vaade koos kohe õide puhkeva jõulukaktusega. Ma olen kohe extra rõõmus selle üle, sest kui teistel õitseb ta ikka nii nagu kombes ja kohane -jõuluajal, siis minu kaktus võttis kätte ja ei õitsenud möödunud talvel üldse. Hoopis arvas heaks kevadel õitseda. ... Kaugel need jõuludki enam on ja olen loomulikult ennast mingil imelikul kombel jälle ühte projekti smugeldanud. Täpsemalt rääkida veel ei saa aga natuke piiluda siiski luban..... Veel olen vahepeal teinud ühe Minttumaari Näidata saan siis,kui viimistletud saan.

Kommentaare ei ole: